09128156014

صفحه اصلی > ایتالیا : سایت وقت سفارت ایتالیا

سایت وقت سفارت ایتالیا

سایت وقت سفارت ایتالیا

ایتالیا یکی از کشور های زیبا و پر جاذبه اروپا است که بسیاری از ایرانیان علاقه مند به سفر به آنجا هستند. برای سفر به ایتالیا، نیاز به دریافت روادید شنگن دارید که برای اخذ آن باید مراحل خاصی را طی کنید. یکی از مهم ترین مراحل، تعیین وقت جهت ارائه درخواست روادید به بخش کنسولی سفارت ایتالیا است. سفارت ایتالیا در تهران، نماینده رسمی دولت و مردم ایتالیا در جمهوری اسلامی ایران است. سفارت ایتالیا، علاوه بر روابط سیاسی، فرهنگی، تجاری و همکاری های دو جانبه، خدمات کنسولی به شهروندان ایران و اروپای شنگن را نیز ارائه می دهد. از جمله خدمات کنسولی سفارت ایتالیا، صدور روادید شنگن برای مسافران ایرانی است. روادید شنگن یک نوع مجوز ورود به کشور های عضو فضای شنگن است که شامل ۲۶ کشور اروپایی می شود. برای درخواست روادید شنگن، باید مدارک لازم را تهیه کرده و به بخش کنسولی سفارت ایتالیا مراجعه کنید. اما قبل از آن، باید یک وقت ملاقات از طریق سایت سفارت ایتالیا رزرو کنید.

سایت سفارت ایتالیا

سایت سفارت ایتالیا یک سامانه آنلاین است که به شما امکان می دهد برای ارائه درخواست روادید یک وقت ملاقات تعیین کنید. برای استفاده از این سامانه، باید به آدرس https://ambteheran.esteri.it مراجعه کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از ثبت نام شما می توانید با وارد کردن اطلاعات خود و نوع روادید مورد نظر، یک روز و ساعت مناسب را انتخاب کنید. شما باید حداقل ۱۵ روز قبل از تاریخ سفر خود وقت ملاقات را رزرو کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که هر شخص باید یک وقت مجزا داشته باشد و نمی توانید با یک وقت برای چند نفر درخواست روادید کنید. پس از تعیین وقت، شما باید یک ایمیل تأ‌یید دریافت کنید که حاوی کد رهگیری و لینک فرم درخواست روادید است. شما باید فرم را پر کرده و همراه با مدارک لازم در روز و ساعت مقرر به سفارت ایتالیا مراجعه کنید.

سایت سفارت ایتالیا همچنین خدمات دیگری را نیز ارائه می‌دهد، مانند پاسخ گویی به سؤالات شما، اطلاع‌رسانی درباره وضعیت درخواست شما، ارسال پاسپورت شما به آدرس مورد نظر شما و غیره. شما می‌توانید با تماس با شماره تلفن ۰۲۱-66726956 یا ارسال ایمیل به segreteria.teheran@esteri.it با کارشناسان سفارت در ارتباط باشید.

سایت کارگزاری ایتالیا

سایت کارگزاری ایتالیا یک سامانه دیگر است که به شما امکان می دهد برای اخذ ویزا از طریق کارگزاری یک وقت ملاقات تعیین کنید. این سامانه توسط شرکت Cox and Kings Global Services (CKGS)، برنده مناقصه برون سپاری پذیرش درخواست های ویزا، اداره می شود. برای استفاده از این سامانه، باید به آدرس www.ckgsir.com مراجعه کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. شما می توانید با وارد کردن اطلاعات خود و نوع ویزا مورد نظر، یک روز و ساعت مناسب را انتخاب کنید. شما باید حداقل ۱۵ روز قبل از تاریخ سفر خود وقت ملاقات را رزرو کنید. پس از تعیین وقت، شما باید یک ایمیل تأ‌یید دریافت کنید که حاوی کد رهگیری و لینک فرم درخواست ویزا است. شما باید فرم را پر کرده و همراه با مدارک لازم در روز و ساعت مقرر به دفتر CKGS مراجعه کنید.

آدرس سفارت بر روی نقشه
آدرس سفارت بر روی نقشه
طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.

دیدگاهتان را بنویسید