09128156014

صفحه اصلی > رومانی : مهاجرت به رومانی در کمترین زمان ممکن

مهاجرت به رومانی در کمترین زمان ممکن

مهاجرت به رومانی

مهاجرت به رومانی آرزوی بسیاری از افراد برای اخذ اقامت دائم این کشور و همچنین اخذ پاسپورت رومانی است. بنابراین تمامی افرادی که قصد مهاجرت به رومانی را دارند، باید درخواست ویزا را ارائه دهند تا بتوانند به این کشور سفر کنند.

در این مقاله، قرار است برای شما، صفر تا صد ماجرای مهاجرت به رومانی را برای شما شرح دهیم. در صورتی که تمایل دارید به خارج از کشور مهاجرت کنید، رومانی می‌تواند یکی از بهترین گزینه های موجود روی میز برای شما باشد. در واقع، با اخذ اقامت رومانی، قادر خواهید بود تا به تمام کشورهای اروپایی سفر کنید و کسب و کار خود را در آنجا راه اندازی کنید.

اگر قادر نیستید تا به صورت مستقیم به کشور آلمان یا دیگر کشورهای برتر مهاجرت کنید، می‌توانید از کشورهای نزدیک به آن اقدام کنید. هم مقرون به صرفه است، هم شما به هدف خود می رسید.

در ادامه با شرایط مهاجرت به رومانی آشنا خواهید شد. برای آشنایی با نحوه مهاجرت به رومانی و اخذ اقامت دائم رومانی، پیشنهاد می‌شود این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

رومانی یکی از کشورهای اروپایی است. زیرا بخشی از کشورهای بالکان است که در شرق قاره اروپا قرار دارد و بین طول‌های جغرافیایی بیست و سی شرق خط گرینویچ و بین عرض‌های جغرافیایی چهل و سه و چهل و نه شمال امتداد دارد. شایان ذکر است که پایتخت رسمی آن بخارست است که از شمال با اوکراین همسایه است، از شرق با دریای سیاه، از غرب با مجارستان و صربستان و از شمال شرقی با مولداوی همسایه است.

بنابراین، می‌توان گفت رومانی کشوری سکولار است. حدود 88 درصد از جمعیت آن پیرو مسیحیت هستند. بقیه مردم از ادیان مختلف هستند.  به همین دلیل مقصد مهمی برای مهاجرت برای تعداد زیادی از مردم است.

طبیعت رومانی
طبیعت رومانی

شرایط و الزامات مهاجرت به رومانی

  • مهاجرت به رومانی نیازمند پاسپورت با اعتبار حداقل 1 سال است؛
  • رزرو محل اقامت در کشور مانند رزرو هتل است؛
  • بیمه درمانی معتبر؛
  • یک کپی از بلیط رزرو پرواز؛
  • ارائه مدرکی دال بر هدف اصلی سفر به کشور؛
  • نسخه ای از اثر ترجمه شده به رومانیایی؛
  • دو عکس شخصی با زمینه سفید؛
  • صورت حساب بانکی در شش ماه گذشته؛
  • ارائه ثبت نام تجاری و کارت مالیاتی برای افراد خود اشتغال؛
  • یک سند رسمی سفر را که توسط مقامات رومانیایی محضری شده؛

اخذ ویزای رومانی به چه صورت است؟

مهاجرت به رومانی و دریافت اقامت رومانی از یک ماه تا یک ماه و نیم تقریبا طول می‌کشد. پس از ورود به رومانی و انقضای مدت زمان مشخص شده برای ویزا، فرد باید درخواستی را به پلیس ارائه دهد که تمایل خود را تایید کند و نشان دهد که با هدف دستیابی به کار و بهبود شرایط زندگی در داخل کشور باقی بماند.

می توان گفت که سهولت اخذ تاییدیه اقامت در رومانی به دلیل اجازه کسب ویزا در فرودگاه است. زیرا فردی که اثر انگشت او در فرودگاه گرفته می‌شود، شانس کمتری برای اقامت در کشور نسبت به مسافری که اثر انگشت او گرفته نشده است، دارد.

نحوه اخذ تابعیت رومانیایی به چه صورت است؟

مهاجرت به رومانی از آن چیزی که فکرش می‌کنید، آسان تر است. تابعیت رومانیایی را می‌توان پس از انقضای مدت حداقل هفت سال اقامت دائم و کار در داخل کشور به دست آورد. و همچنین می‌توان با ازدواج با شهروندی که تابعیت رومانیایی را داشته باشد، با در نظر گرفتن گذشت حداقل پنج سال. از زمان ازدواج و اطمینان از اینکه این ازدواج برای الحاق خانواده است نه به منظور علاقه، پس از آن فرد می‌تواند به راحتی تابعیت ایالتی را دریافت کند. لازم به ذکر است که فرد باید کلیه مدارک لازم را به سفارت رومانی ارائه دهد.

افرادی که مایل به مهاجرت به رومانی هستند، باید به فکر زندگی آینده باشند. و هدف اصلی از سفر و کار خوب در داخل کشور را برای بهبود شرایط زندگی و امکان اخذ اقامت دائم رومانی مشخص کنند.

در این مقاله در مورد شرایط مهاجرت به رومانی و اخذ پاسپورت رومانی برای شما مسائلی را مطرح خواهیم کرد.

اخذ تابعیت رومانی
اخذ تابعیت رومانی

چرا باید به رومانی مهاجرت کرد؟

مهاجرت به رومانی، یکی از بهترین کارهایی است که شما می‌توانید برای تضمین آینده خود انجام دهید. در واقع، با مهاجرت به رومانی، قادر خواهید بود به تمامی کشورهای حوزه شنگن مهاجرت کنید و کسب و کار خود را به صورت قانونی در کشورهای اروپایی، افتتاح کنید.

رومانی کشوری با مساحت 238397 کیلومتر مربع است که در تقاطع اروپای شرقی، مرکزی و جنوب شرقی قرار دارد. این کشور با 2 میلیون نفر جمعیت، دوازدهمین کشور بزرگ و هفتمین کشور پرجمعیت اتحادیه اروپا است. بخارست بزرگترین شهر و پایتخت رومانی است.

اجازه اقامت برای رومانی

مهاجرت به رومانی، نوع مختلفی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. به یک شهروند غیر اتحادیه اروپا که حق اقامت در رومانی صادر شده یا تمدید شده است، اجازه اقامت به شرح زیر اعطا می‌شود.

  • اجازه اقامت موقت
  • اجازه اقامت طولانی مدت
  • اجازه اقامت مجرد
  • اجازه اقامت برای اهداف کاری
  • دریافت کارت آبی اتحادیه اروپا
اجازه اقامت موقت رومانی

پس از مهاجرت به رومانی به صورت موقت یا دائم، برای شما حق زندگی در رومانی صادر می‌شود.

پس از صدور یا تمدید حق اقامت موقت، به جز برای مقاصد کار، به فرد خارجی اعطا می‌شود. وقتی نوبت به کار می‌رسد، یک مجوز اقامت به فرد اعطا می‌شود.

اجازه اقامت طولانی مدت

مهاجرت به رومانی و تبدیل شدن به یک شهروند رومانی، نیازمند صبر و زمان است. در واقع، به شهروندان غیر اتحادیه اروپا که حق اقامت طولانی مدت برای یک دوره پنج ساله را به دست آورده اند، اجازه اقامت طولانی مدت اعطا می‌شود. و پس از آن ممکن است برای همان مدت بازگردانده شود. وقتی صحبت از اعضای خانواده شهروندان رومی می‌شود، یک دوره ده ساله وجود دارد و می‌توان آنها را برای همان دوره نیز آماده کرد.

اقامت طولانی مدت در رومانی
اقامت طولانی مدت در رومانی
برنامه ریزی برای مهاجرت به رومانی

ما با سال‌ها تجربه، خدمات خاص خود را برای کشورهای مختلف از جمله رومانی برای مشتریان خود ارائه می‌دهیم.

پس از درک دلایل مهاجرت به رومانی، تیم وکلای مهاجرت ما در رومانی یا گزینه‌های موجود در کشورهایی غیر از رومانی را به شما پیشنهاد می‌کنند و فرصت‌های بیشتری را برای شما در رومانی، خانواده شما در رومانی یا شرکت شما در رومانی ایجاد می‌کنند.

با استفاده از راه حل‌های ما، شما قادر خواهید بود تا در کمترین زمان ممکن به کشور رومانی مهاجرت داشته باشید و کسب و کار خود را در آنجا راه اندازی کنید.

برای ما، مشتریان و هدف آنها از مهاجرت به رومانی یا سایر کشورها مهم است. در واقع، کار موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر این است که گزینه‌های مختلف را به شما ارائه دهد، تا آسان ترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب کنید.

هنگامی که ما رویای مهاجرتی شما را در موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر برای رومانی به اشتراک می‌گذاریم، مطمئن باشید که از بهترین متخصصین برای روند مهاجرت شما استفاده می‌کنیم.

آیا برای مهاجرت به رومانی باید حتما از موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر کمک بگیرم؟

مهاجرت به رومانی توسط موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر امکان پذیر است.

موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر نه تنها به رومانی بلکه به ده‌ها کشور دیگر غیر از رومانی خدمات ارائه می‌دهد. بسته به مشخصات شما، امور مالی و ترجیحات ممکن است جایگزین‌هایی برای رومانی باشد که ممکن است با نیازها و آرزوهای شما مطابقت داشته باشد. بنابراین، با انتخاب موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر به عنوان راهی برای مهاجرت، شما قادر خواهید بود تا بهتر کار مهاجرتی خود را انجام دهید.

ما در موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر، راه حل‌های ویژه، مقرون به صرفه، مبتنی بر تخصص و صرفه جویی در زمان را به رومانی ارائه می‌دهیم که به مشتریان خود و خانواده‌های آنها کمک می‌کند تا در زمان، پول و تلاش صرفه جویی کنند. به طور کلی، اگر رومانی برای شما مناسب نباشد، مهاجرت‌های دیگری نیز وجود دارد. کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر، با موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر تماس بگیرید.

ما – موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر – به عنوان یک تیم برای رومانی با دقت و همدلی کار می‌کنیم.

پاسپورت رومانی
پاسپورت رومانی
آیا می‌توانید به من و خانواده ام برای مهاجرت به رومانی در بخارست برای مهاجرت به رومانی کمک کنید؟

بله، اگر از نظر قانونی می‌خواهید به رومانی مهاجرت کنید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم. خدمات مهاجرت قانونی برای رومانی توسط موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر، که با نام‌های مهاجرت به رومانی، خدمات مهاجرت برای رومانی و مهاجرت رومانی نیز شناخته می‌شود، توسط این موسسه قابل انجام است.

برای استخدام بهترین وکیل مهاجرت رومانی و بهترین مشاور مهاجرت رومانی با موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر تماس بگیرید. ما وکلای مهاجرتی مقرون به صرفه در بخارست و دیگر نقاط دنیا داریم.

هزینه مهاجرت به رومانی چقدر است؟

مهاجرت به رومانی توسط موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر آسان و کم هزینه است.

خدمات موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر، مقرون به صرفه و کارآمد است. هزینه مهاجرت به رومانی از آن چیزی که فکر می‌کنید، پایین تر است. همین امروز با بهترین وکیل مهاجرت ما در بخارست صحبت کنید! کافی است تا با شرکت تماس گرفته و مشاوره ویژه دریافت کنید.

بسته به نوع مهاجرت به رومانی توسط شما، هزینه‌ها متغیر خواهد بود. برای کسب اطلاع بیشتر، با موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر تماس بگیرید.

من به دنبال مهاجرت غیرقانونی به رومانی هستم، می‌توانید کمک کنید؟

مهاجرت به رومانی به صورت غیر قانونی، کار اشتباهی است. به شما پیشنهاد می‌شود، با جان خود و عزیزانتان بازی نکنید.

باور کنید که برای رسیدن به یک کشور، ارزش ندارد که جان خود را به خطر بی اندازید و پس از آن حتی معلوم نیست که کیس پناهندگی شما مورد قبول واقع شود یا نه. بنابراین، موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر برای شما روش‌های آسان مهاجرتی را فراهم کرده است و می‌توانید به راحتی به رومانی بروید.

ما به مشتریان خود فقط در حوزه مهاجرت به رومانی به صورت قانونی کمک می‌کنیم. ما از مهاجرت غیرقانونی افراد، خانواده‌ها یا شرکت‌ها در رومانی حمایت نمی‌کنیم.

در تیم موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر، بهترین وکلای مهاجرت نهادینه شده است تا شما را با کمترین هزینه ممکن، به بخارست، رومانی منتقل کنیم. کافی است تا با موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر تماس بگیرید.

مهاجرت غیر قانونی به رومانی
مهاجرت غیر قانونی به رومانی
آیا می‌توانید به شرکت من در رومانی کمک کنید تا مجوز کار برای رومانی دریافت کند؟

بله، وکیل تیم ما برای مهاجرت به رومانی می‌تواند به شرکت شما کمک کند تا اجازه کار رومانی را به راحتی به دست آورید. برای ثبت شرکت به صورت قانونی در رومانی و همچنین مهاجرت به رومانی همراه با شرکت، کافی است تا با موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر تماس بگیرید.

آیا می‌توانید به کارمندان خارجی ما در دریافت وقت ویزای رومانی در وب سایت مهاجرت رومانی کمک کنید؟

تمام کارهای مهاجرت به رومانی، توسط کارشناسان مجرب برای شما انجام می‌شود. برای درخواست نوبت دهی آنلاین ویزای رومانی با موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر تماس بگیرید و بهترین وکیل مهاجرت در رومانی را استخدام کنید..

برای مشاوره رایگان برای مهاجرت به رومانی همین امروز تماس بگیرید. برای جزئیات بیشتر، کافی است تا با کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر صحبت کنید.

یک وکیل مهاجرت در بخارست چه پیشنهادی می‌تواند بدهد؟

وکیل مهاجرت به بخارست یا وکیل مهاجرت رومانی می‌تواند مراحل و قوانین اقامت بخارست، اقامت موقت بخارست، اقامت دائم بخارست، شهروندی بخارست، مجوز کار بخارست را به شما پیشنهاد دهد.

آیا می‌توانید اطلاعاتی در مورد نحوه اخذ تابعیت رومانیایی یا تابعیت رومانیایی به معنای شهروندی رومانیایی ارائه دهید؟ من می‌خواهم یک شهروند رومانیایی شوم، چطور باید اقدام کنم؟

برای تبدیل شدن به یک شهروند رومانیایی دریافت مشاوره حقوقی شهروندی یا مهاجرت به رومانی، لطفا با موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر تماس بگیرید تا بهترین جواب را دریافت کنید.

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه اخذ پاسپورت رومانی هستید، کافی است تا با موسسه حقوقی و مهاجرتی برای سرمایه گذاری در رومانی و افتتاح شرکت در رومانی می‌توانید با یک مشاور مالی در رومانی تماس بگیرید. برای ثبت شرکت در رومانی، می‌توانید از خدمات موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر استفاده کنید. برای سرمایه گذاری در رومانی، از مشاوره تخصصی برای سرمایه گذاری در رومانی موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر استفاده کنید.

تماس گرفته و درخواست خود را به ثبت برسانید. کارشناسان در کمترین زمان ممکن، نتیجه گیری خواهند کرد و بهترین پاسخ را به شما ارائه خواهند داد.

آیا سرمایه گذاری در رومانی با راه اندازی شرکت و سرمایه گذاری در رومانی ایده خوبی است؟

برای سرمایه گذاری در رومانی و افتتاح شرکت در رومانی می‌توانید با یک مشاور مالی در رومانی تماس بگیرید. برای ثبت شرکت در رومانی، می‌توانید از خدمات موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر استفاده کنید. برای سرمایه گذاری در رومانی، از مشاوره تخصصی برای سرمایه گذاری در رومانی موسسه حقوقی و مهاجرتی برای سرمایه گذاری در رومانی و افتتاح شرکت در رومانی می‌توانید با یک مشاور مالی در رومانی تماس بگیرید. برای ثبت شرکت در رومانی، می‌توانید از خدمات موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر استفاده کنید. برای سرمایه گذاری در رومانی، از مشاوره تخصصی برای سرمایه گذاری در رومانی موسسه حقوقی و مهاجرتی ویزا سنتر استفاده کنید.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.

دیدگاهتان را بنویسید