09128156014

صفحه اصلی > وکیل : آشنایی با بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد

آشنایی با بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد

وکیل خانواده در سعادت آباد

آشنایی با بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد

وکیل خانواده در سعادت آباد با ارائه مشاوره تخصصی حقوقی به شما کمک می کند که هر چه سریعتر دعاوی خانوادگی را حل و فصل نمایید. دعاوی میان زوجین یکی از پرتنش ترین دعاوی است که می تواند تمام افراد خانواده را درگیر کند. در چنین شرایطی طرفین دعوا باید با مراجعه به کارشناس حقوقی تلاش کنند که دعوی را در مسیر درست خود قرار دهند و هر چه زودتر به نتیجه برسند.

بهترین وکیل خانواده در سعادت آباد راهنمایی های لازم را در اختیار افراد قرار می دهد و با ارائه مشاوره حقوقی به ایشان در حل دعاوی حقوقی کمک می کند.

وکیل خانواده سعادت آباد در چه زمینه ای فعالیت دارد؟

وکیل خانواده در سعادت آباد در زمینه های مختلف دعاوی مربوط به خانواده را پیگیری می کند. طرح دادخواست طلاق می تواند از طرف هر یک از زوجین باشد. در صورتی که مرد خواهان طلاق است باید درباره حقوق مالی زن تعیین تکلیف نماید. باید توجه داشت که ارائه دادخواست از طرف مرد موجب تضییع حقوق مالی زن نمی شود.

در صورتی که زن خواهان طلاق باشد باید توسط وکیل خانواده در سعادت آباد دادخواست طلاق را مطرح نماید. مسیر طلاق از طرف زن به طور معمول طولانی تر می باشد و زن برای دفاع از حقوق خود باید از کارشناس حقوقی کمک بگیرد. زیرا بر اساس قانون اختیار طلاق با مرد است و زن در صورتی که تقاضا طلاق دهد باید موارد قانونی که به زوجه حق طلاق می دهد را اثبات نماید.

مطالبه مهریه یکی دیگر از دعاوی خانوادگی است که ممکن است قبل از دادخواست طلاق مطرح شود. در حال حاضر مهریه یکی از پرچالش ترین دعاوی خانوادگی است که برای پیگیری آن باید به وکیل کاربلد مهریه مراجعه کرد.

وکیل کاربلد خانواده
وکیل کاربلد خانواده

در جریان دعاوی خانواده موارد مختلف مالی مانند استرداد جهیزیه، مطالبه اجرت المثل و… مطرح می شود. زوجین می توانند با مراجعه به وکیل خانواده و تنظیم دادخواست طلاق توافقی درباره بسیاری از این امور به توافق برسند. به این ترتیب پروسه طلاق در مدت زمان کوتاه و با کمترین تنش و استرس طی خواهد شد.

نگارش دادخواست حقوقی توسط وکیل خانواده در سعادت آباد

وکیل خانواده در سعادت آباد برای نگارش دادخواست حقوقی دعاوی خانوادگی به مواد قانونی مختلف استناد می کند. رعایت نکات حقوقی در هنگام تهیه دادخواست اولیه اهمیت زیادی دارد. مقام قضایی با بررسی دادخواست اولیه پرونده را پذیرش خواهد کرد.

پس از طرح دادخواست وکیل خانواده با جمع آوری مدارک و مستندات کافی از حقوق موکل خود دفاع می کند. شما برای تنظیم قرارداد وکالت می توانید به دفتر حقوقی وکیل در سعادت آباد مراجعه و پرونده حقوقی خود را به ایشان بسپارید.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.

دیدگاهتان را بنویسید