09128156014

صفحه اصلی > دعوت نامه : دعوت نامه ویزای شینگن

دعوت نامه ویزای شینگن

دعوت نامه ویزای شینگن

دعوت نامه ویزای شینگن یعنی اینکه شخصی حقیقی یا حقوقی شما را از کشور خودتان به کشور عضو پیمان شینگن برای انجام کارهای مختلف، دعوت می کند. کار هایی که برای آن از ویزای شینگن استفاده می کنند شامل دیدار های خانوادگی، دیدار های کاری و رسمی و… می باشد. هنگامی که دعوت نامه ویزای شینگن به دست شما رسید با مراجعه به سفارت و تحویل مدارک می توانید آن را نهایی کنید. دعوت نامه ها باید خطاب به شخص متقاضی باشد تا از وجاهت قانونی برخوردار باشد.

چه افرادی نیاز به ویزای شینگن دارند؟

دعوت نامه ویزای شینگن انواع مختلفی دارد که از جمله آن می توان به دعوت نامه توریستی، تحصیلی، کاری، تجاری، ورزشی، درمانی و… اشاره کرد. گرفتن هر  کدام از این دعوت نامه ها شرایط و قوانین مخصوص به خود را دارد. کشور هایی که عضو پیمان شینگن هستند عبارتند از 27 کشور اروپایی که قانون گذرنامه را در هنگام ورود به هر کدام از این کشور ها حذف کرده اند. حمل و نقل و مبادله کالا یا ارز در بین این 27 کشور اروپایی بدون هر گونه ملاحظات گمرکی و ویزا صورت می گیرد. اگر قصد سفر تفریحی به کشور های عضو پیمان شینگن را دارید نیاز به دعوت نامه نخواهید داشت. برای انجام امور دیگر حتما باید از این کشور ها دعوت نامه معتبر داشته باشید. با گرفتن دعوت نامه مدت زمان و مکان اقامت خود و همچنین هدف خود از سفر را مشخص می کنید.

دعوت نامه ویزای اروپا

دعوت نامه ویزای اروپا به گونه ای است که برای سفر به کشورهای شینگن باید ابتدا به کشور دعوت شده سفر نمایید. به عنوان مثال اگر شما از کشور فرانسه ویزا دریافت کرده اید ابتدا باید به این کشور سفر کنید. در این کشور بیشترین میزان اقامت را باید داشته باشید و سپس از این کشور می توانید به کشور های دیگر عضو پیمان شینگن، سفر کنید. اگر خواستار موفقیت روند گرفتن ویزای شینگن خود هستید، باید شخصی که برای شما دعوت نامه می فرستد دارای موقعیت خوب از لحاظ اجتماعی و یا کاری در آن کشور باشد.

دعوت نامه ویزای شینگن
دعوت نامه ویزای شینگن

انواع مختلف دعوت نامه شینگن

دعوت نامه ویزای اروپا دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه به آن می پردازیم. از انواع این ویزاها می توان به ویزای توریستی، ویزای خویشاوندی، ویزای اسپانسرینگ، ویزای کاری، ویزای تحصیلی و ویزای درمانی اشاره کرد.

دعوت نامه ویزای شینگن شامل دعوت نامه کاری: برای فرستادن این نوع دعوت نامه شخص فرستنده باید دارای اقامت دائم آن کشور باشد، و یا شهروند کشور مورد نظر باشد و تمام عوارض و هزینه های مالیاتی را پرداخته باشد. همچنین اگر شخص فرستنده دعوت نامه صاحب خانه باشد نیز روند گرفتن ویزا را بسیار تسهیل می کند. این نوع دعوت نامه مدت زمان مشخصی دارد که از ابتدا در مدارک قید می شود.

دعوت نامه اسپانسرینگ: این نوع دعوت نامه با اسامی مختلفی مانند دعوت نامه کنفرانس، دعوت نامه نمایشگاهی، دعوت نامه علمی و یا شرکت در کنگره نام برده می شود. این دعوت نامه از سمت نهاد و یا شخص برگزار کننده رویداد فرستاده می شود و مدت زمان دقیق و محل اقامت را در آن ذکر می کند. شما نیز باید برای شرکت در این همایش ها مدارک لازم را ارائه دهید تا صحت آن بررسی شود.

دعوت نامه تحصیلی: این دعوت نامه از دانشگاه کشور مورد نظر فرستاده می شود و در آن تمام جزئیات مربوط به رشته، محل تحصیل، نیمسال مربوطه و… نوشته شده است. افراد زیادی سالیانه از این دعوت نامه برای خروج از کشور استفاده میکنند.

دعوت نامه درمانی: این نوع دعوت نامه برای تحت درمان قرار گرفتن در کشور های حوزه شینگن می باشد و معمولا از طرف پزشک معالج فرستاده می شود. تمام اطلاعات مربوط به نوع بیماری، روند درمانی، هزینه ها و… در آن نوشته می شود.

دعوت نامه خویشاوندی: این دعوت نامه از طرف خویشاوند و یا دوستان شما فرستاده می شود و در آن مدارک لازم برای اثبات این خویشاوندی ارائه می گردد.

ویزای شینگن
ویزای شینگن

دعوت نامه ویزای شینگن

دعوت نامه ویزای شینگن با ارائه مدارک و مستنداتی امکان پذیر می باشد. این مدارک در سفارت به صورت ترجمه شده تحویل داده می شود. شرایط تمامی کشور های عضو پیمان شینگن یکسان نمی باشد و شما باید با توجه به کشور مقصد مدارک خود را تهیه نمایید. برخی از کشور ها شرایط بسیار دشواری برای اخذ روادید دارند. در این مدارک و اسناد باید ثابت کنید که به کشور باز خواهید گشت. در صورت ناتوانی در ارائه مدارک لازم درخواست شما رد می شود. برای اخذ دعوت نامه ویزای اروپا گردش مالی شما چک می شود و اگر متناسب با شغل شما نباشد درخواست شما پذیرفته نخواهد شد. هنگامی که یکی از والدین به همراه فرزندان قصد خروج از کشور را دارند باید از والد دیگر رضایت نامه داشته باشند. ارائه ترجمه سند ملکی نیز یکی از ضروری ترین مدارک می باشد. گذر نامه شما نیز باید دارای حداقل 7 ماه اعتبار و همچنین امضا شده باشد.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.

«پست قبلی

پست بعدی»

دیدگاهتان را بنویسید