09128156014

صفحه اصلی > فرانسه : ویزای تمکن مالی فرانسه

ویزای تمکن مالی فرانسه

ویزای تمکن مالی فرانسه

ویزای تمکن مالی فرانسه یا همان ویزای خود حمایتی یکی از انواع ویزاهایی است که این کشور برای افراد مهاجر ارائه می کند. در حالت کلی شخصی که خواهان دریافت ویزای تمکن مالی فرانسه می‌باشد، باید ثابت کند که می تواند از پس هزینه های زندگی خود در این کشور بر بیاید. یکی از راه‌هایی که فرد می تواند برای اثبات توانایی مالی خود اقدام کند این می‌باشد که یک حساب بین المللی افتتاح کند و سرمایه خود را به آن حساب انتقال دهد. از نکات دیگری که باید به آن اشاره کنیم این می‌باشد که شخص تا مدتی نباید به این حساب دست بزند. اگر شما خواهان دریافت ویزای تمکن مالی فرانسه هستید و می‌خواهید از شرایط دریافت ویزای این کشور اطلاعاتی به دست آورید، می توانید در ادامه با ما همراه باشید.

ویزای تمکن مالی فرانسه

نکاتی در رابطه با ویزای تمکن مالی فرانسه

در حالت کلی هنگامی که شما ویزای تمکن مالی فرانسه را دریافت کردید، می توانید به همراه خانواده خود به مدت یک سال در این کشور اقامت داشته باشید. نکته‌ای که باید بگوییم این می باشد که برای فرزندان شما که زیر ۱۸ سال سن دارند، اقامت ۵ ساله در نظر گرفته می شود. پس از گذشت یک سال از اقامت شما، می توانید آن را تا ۵ سال تمدید کنید. پس از گذشت این مدت اگر تمامی فاکتورهای یک شهروند نمونه را داشته باشید و همچنان توانایی مالی داشته باشید، می توانید برای دریافت اقامت دائم اقدام کنید.

بررسی مزایا و معایب دریافت ویزای تمکن مالی کشور فرانسه

دریافت اقامت تمکن مالی فرانسه دارای مزایا و معایبی می‌باشد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. از جمله مزایای دریافت اقامت تمکن مالی فرانسه این می باشد که نیاز به حضور دائمی در این کشور ندارید و فقط باید دو بار در سال به این کشور ورود کنید. یکی دیگر از مزایای ویزای تمکن مالی کشور فرانسه این می باشد که شما پس از ۵ سال، اقامت دائم این کشور را دریافت می کنید. همچنین پس از گذشت ۱۰ سال می توانید برای دریافت پاسپورت فرانسوی اقدام کنید. از دیگر مزایای این نوع ویزا این می‌باشد که کشور فرانسه برای شما و اعضای خانواده‌تان تحصیل رایگان ارائه می کند. همچنین شما می توانید پس از دریافت ویزای تمکن مالی فرانسه برای دریافت ویزای شینگن نیز اقدام کنید.

پاسپورت کشور فرانسه
پاسپورت کشور فرانسه

ویزای تمکن مالی فرانسه معایبی نیز دارد که از جمله این معایب این می باشد که تا زمانی که شما اقامت دائم این کشور را دریافت نکنید، نمی توانید در این کشور مشغول به کار شوید. همچنین شما باید به طور سالیانه به این کشور اثبات کنید که توانایی حمایت از خود یا همان تمکن مالی را دارید.

اگر شما قصد مهاجرت به کشور فرانسه را دارید و می خواهید در رابطه با آن اطلاعاتی به دست آورید می توانید با کارشناسان موسسه ویزا سنتر ارتباط برقرار کنید.

بررسی شرایط دریافت ویزای تمکن مالی کشور فرانسه

در رابطه با ویزای تمکن مالی فرانسه باید بگوییم که شما باید یکسری شرایط را دارا باشید تا سفارت این کشور، به شما ویزای تمکن مالی بدهد. یکی از این شرایط این می‌باشد که شما باید حقوق ماهانه ثابت داشته باشید. این حقوق ماهانه باید حداقل 1300 یورو باشد. نکته‌ای که باید بگوییم این می باشد که شما باید در مدت زمانی که در این کشور زندگی می کنید، این میزان حقوق را به صورت ماهانه دریافت کنید.

از دیگر شرایط دریافت ویزای تمکن مالی فرانسه، این می باشد که شما باید حداقل ۴۰ هزار یورو سرمایه اولیه داشته باشید و همچنین اگر بخواهید با همسر و فرزندان خود به این کشور مهاجرت کنید، باید برای همسر خود مبلغ ۲۰ هزار یورو و به ازای هر فرزند خود مبلغ ۱۰ هزار یورو را در حساب بین‌المللی خود داشته باشید. همچنین شما باید در این کشور یک خانه خریداری کنید. نکته ای که وجود دارد این می باشد که اگر شما در کشور فرانسه خانه اجاره کنید، باز هم مورد قبول سفارت خواهد بود. متراژ خانه از نظر سفارت بسیار مهم است و ملک مورد نظر شما باید به ازای هر نفر ۱۵ متر مربع متراژ داشته باشد.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.

دیدگاهتان را بنویسید