09128156014

صفحه اصلی > استرالیا : درباره وقت سفارت استرالیا

درباره وقت سفارت استرالیا

وقت سفارت استرالیا

وقت سفارت استرالیا

وقت سفارت استرالیا اولین اقدام لازم جهت سفر و یا مهاجرت به کشور استرالیا می باشد. استرالیا یک کشور پیشرفته در زمینه صنعت و پزشکی می باشد و ایرانیان زیادی در این کشور سکونت دارند. بسیاری از تاجران و دانشجویان جهت تجارت و تحصیل نیازمند گرفتن وقت سفارت استرالیا هستند. این کشور به دلیل داشتن طبیعت بی نظیر هر ساله میلیون ها نفر را میزبانی می کند. به طور معمول رزرو وقت در این سفارت به صورت اینترنتی انجام می گیرد که این کار را آسان تر کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با این مهم بیشتر آشنا شوید.

وقت سفارت استرالیا
وقت سفارت استرالیا

سفارت استرالیا در تهران

استرالیا یکی از کشور های بسیار محبوب برای توریست ها می باشد. این کشور به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی و آب و هوای متنوع مقصد بسیاری از مسافران می باشد. در این کشور رشد اقتصادی کاملا ایده آل و روز افزون می باشد که همین مورد نیز باعث مهاجر پذیر بودن این کشور می باشد. استرالیا دارای دانشگاه و مدارس با سطح علمی بسیار بالا می باشد و دانشجو پذیر نیز می باشد. همه این موارد باعث می شود افراد زیادی از گوشه کنار دنیا ترغیب شوند تا وقت سفارت استرالیا را بگیرند.

مدارک مورد نیاز

جهت گرفتن وقت در این سفارت به مدارکی نیاز دارید که در ادامه آنها را بیان خواهیم کرد. این مدارک را از طریق ایمیل و یا فکس ارسال نمایید چرا که گرفتن وقت از این سفارت به صورت غیر حضوری و آنلاین می باشد. شماره تلفن همراه در دسترس، فرم آنلاین فارسی سفارت، اسکن پاسپورت، اسکن صفحات شناسنامه، تصویر دعوتنامه و بلیط هواپیما از مدارک مورد نیاز می باشد.

گرفتن وقت فوری

افرادی که نیاز دارند در اسرع وقت و در سریعترین زمان ممکن وقت ویزا دریافت نمایند باید از وقت فوری سفارت استرالیا را درخواست کنند. با استفاده از این روش افراد در روز ارسال درخواست به سفارت دعوت می شوند و هزینه آن معمولا بالا می باشد. وقت فوری پروسه صدور ویزا را چند ماه جلو می اندازد و شما می توانید در وقت خود صرفه جویی نمایید.

سفارت استرالیا
سفارت استرالیا
سفارت استرالیا

مدارکی که به سفارت استرالیا تحویل می دهید باید به لاتین و ترجمه شده باشد. برای تایید مدارک باید حتما مهر وزارت خارجه را داشته باشند. جهت گرفتن ویزا باید با افسر به صورت حضوری مصاحبه داشته باشید که از زمان ثبت درخواست تا 6 ماه زمان مصاحبه متغیر می باشد. کودکان زیر 5 سال، شهروندان استرالیا و نیوزیلند و افرادی که کارت تجاری APEC را دارند نیازی به ثبت اطلاعات بیومتریک نخواهند داشت. به ازای هر پاسپورت تنها یک وقت سفارت را می توانید رزرو کنید، بر همین اساس گرفتن وقت سفارت برای هر کدام از اعضای خانواده مجزا می باشد.

آدرس سفارت استرالیا در تهران

سفارت استرالیا در تهران واقع می باشد و افراد زیادی به این محل مراجعه می کنند. این سفارت در خیابان ولیعصر، خیابان سرلشکر فلاحی، خیابان بهار، خیابان یکتا پلاک 11 می باشد. افرادی که قصد مراجعه به سفارت استرالیا را دارند باید در روز های غیر تعطیل به این سفارت مراجعه نمایند. جهت انجام امور از پیش تعیین شده از یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 الی 12 می توانید به سفارت استرالیا مراجعه نمایید. تلفن و فکس سفارت به شرح زیر می باشد:

تلفن سفارت: 72068666 (9821+)

فکس سفارت: 8777 7206 (21 98+)

سایت سفارت:  iran.embassy.gov.au

ایمیل سفارت: dfat-tehran@dfat.gov.au

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.

دیدگاهتان را بنویسید