09128156014

صفحه اصلی > دومینیکا : اعتبار پاسپورت دومینیکا

اعتبار پاسپورت دومینیکا

اعتبار پاسپورت دومینیکا

کشور دومینیکا در واقع جزیره ای زیبا و سرسبز در منطقه آنتیل در شرق دریای کارائیب است. این جزیره در قاره آمریکا قرار دارد و دارای وسعت حدود 750 کیلومتر مربع با 72.737 نفر جمعیت می باشد. گردشگری و کشاورزی مشاغل واحد این منطقه محسوب می شوند. به دلیل زیبایی مناظر و طبیعا بکر این جزیره هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید به این منطقه سفر می کنند. ما در این مقاله به اعتبار پاسپورت دومینیکا و شرایط و مزایای اخذ آن می پردازیم.

قدرت پاسپورت دومینیکا

قدرت پاسپورت دومینیکا در سال 2023 در رتبه 29 جهان قرار گرفته است. پاسپورت دومینیکا شرایط را برای سفر به 145 کشور مختلف فراهم می کند بدون اینکه نیاز به دریافت ویزا و یا طی کردن مراحل سخت باشد.

همه افراد در سراسر دنیا می توانند به صورت قانونی و بدون نیاز به حضور اجباری در دومینیکا پاسپورت این کشور را دریافت کنند. همان طور که عنوان کردیم اعتبار پاسپورت دومینیکا در سطح بالایی قرار دارد و اشخاصی که قصد بهینه سازی مدیریت مالیات خود را از طریق اخذ تابعیت دوم دارند میتوانند برای دریافت آن اقدام کنند.

نحوه اخذ پاسپورت دومینیکا
نحوه اخذ پاسپورت دومینیکا

چگونگی اخذ پاسپورت دومینیکا

روش های مختلفی برای دریافت پاسپورت دومینیکا وجود دارد اما روش هایی مانند، کمک مالی به دولت و سرمایه گذاری تحت برنامه های مختلف دو روش پر تقاضا و سریع هستند.

اخذ پاسپورت دومینیکا با اهدای کمک مالی به دولت (EDF): در دومینیکا طرحی با نام صندوق تنوع اقتصادی وجود دارد. این صندوق با هدف تامین منابع مالی برای پیشبرد پروژه های مختلف اقتصادی و پیشرفت و توسعه دومینیکا تشکیل شده است. دولت این کشور به افرادی که برای پیشرفت اقتصادی دومینیکا در بخش های دولتی و خصوصی آن سرمایه گذاری کنند پاسپورت این منطقه را اعطا می کند.

سرمایه های موجود در صندوق اقتصادی در بخش های دولتی صرف ساخت بیمارستان، مدارس، استادیوم، صنعت دریایی و… می شود. همچنین این سرمایه در بخش خصوصی برای پیشرفت بخش های فناوری و اطلاعات، گردشگری و کشاورزی صرف می گردد.

اخذ پاسپورت دومینیکا با سرمایه‌گذاری تحت برنامه (CIU): اعتبار پاسپورت دومینیکا در سال 2023 پیشرفت بیشتری نسبت به سال های گذشته داشته است. اخذ پاسپورت این کشور از طریق سرمایه گذاری تحت برنامه روشی آسان محسوب می شود. بعد از اینکه متقاضی این روش را برای دریافت پاسپورت انتخاب کرد نماینده مخصوصی درخواست وی را رسیدگی می کند. بررسی مدارک و سوابق متقاضی حدود سه ماه طول می کشد و بعد از تایید، گواهی ثبت نام دریافت پاسپورت برای متقاضی صادر می شود.

قدرت پاسپورت دومینیکا و مزایای اخذ آن

دریافت پاسپورت دومینیکا چه مزایایی دارد؟

در چند سال اخیر دریافت پاسپورت دومینیکا به عنوان پاسپورت دوم در بین ایرانیان بسیار طرفدار پیدا کرده است. در ادامه مزایایی که شخص با دریافت پاسپورت دومینیکا به دست می آوردن را معرفی می کنیم.

بدون نیاز به اخذ ویزا به 145 کشور مختلف دنیا سفر کنید.

در نظر گرفتن حداقل میزان مالیات و محاسبه آن بر اساس درآمد و ثروت اشخاص.

با داشتن پاسپورت دومینیکا امکان زندگی، تحصیل و کار در این کشور و مناطق حوزه دریایی کارائیب برای افراد وجود دارد.

در نظر گرفتن مالیات های حداقل برای کسانی که با سرمایه گذاری به توسعه اقتصادی این کشور کمک کنند.

دریافت اقامت برای اعضای خانواده در کوتاهترین زمان ممکن.

عدم نیاز به مدرک آیلتس با نمره بالا و کافی بودن اطلاعات حداقلی درباره زبان انگلیسی.

با اعتبار پاسپورت دومینیکا به آمریکا و کشورهای پیشرفته دیگر سفر کنید.

بررسی اعتبار پاسپورت دومینیکا
طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.

دیدگاهتان را بنویسید