09128156014

صفحه اصلی > دومینیکا : پاسپورت دومینیکا و همه چیز درباره آن

پاسپورت دومینیکا و همه چیز درباره آن

پاسپورت دومینیکا

دومینیکا کجاست؟

یکی از زیباترین و جذاب ترین جزایر جهان، دومینیکا است که در قاره آمریکا واقع شده است. ورود و اقامت در این کشور مستلزم اخذ پاسپورت دومینیکا می باشد. موقعیت جغرافیایی این کشور واقع در قسمت شرقی دریای کارائیب است. پایتخت آن، شهر روسو می باشد. مساحت 750 کیلومتر مربع و جمعیت آن، 73000 نفر است. زبان رسمی این کشور، انگلیسی می باشد.

دومینیکا با آب و هوای استوایی و سرشار از جنگل های انبوه، کوهستان ها، آبشارها و … است و این موارد در جذب گردشگران تاثیر فوق العاده ای دارد. این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی و نزدیکی به کشورهای کانادا و آمریکا مورد توجه و اهتمام سرمایه گذاران بزرگ واقع شده است. اقتصاد این کشور وابسته به صنعت گردشگری و جذب سرمایه های خارجی می باشد.

پاسپورت دومینیکا یکی از پرکاربردترین و بهترین پاسپورت هایی است که افراد می توانند با ارائه مدارکی آن را اخذ کنند. متقاضیان می توانند با استفاده از این پاسپورت فرصت های کاری، تحصیلی، گردشگری، اجتماعی و بین المللی خود را تضمین نمایند.

نکته: برخی از جاذبه های گردشگری دومینیکا که در اخذ و فروش پاسپورت دومینیکا و جذب هر چه بیشتر گردشگران به این کشور تاثیر فوق العاده ای داشته عبارتند از:

  • آبشار ویکتوریا
  • آبشار ترافالگار
  • پارک ملی مورن ترویس پیتون
  • پارک ملی کاربیت
  • دریاچه جوشان بویل
پاسپورت دومینیکا
پاسپورت دومینیکا

همه چیز درباره پاسپورت دومینیکا:

پاسپورت دومینیکا یکی از قدرتمندترین و کاربردی ترین پاسپورت ها است که با استفاده از آن می توانید به بیش از 144 کشور جهان سفر کنید. از جمله کشورهایی که می توان با این ویزا سفر کرد عبارتند از: کشورهای اروپایی و آسیایی نظیر آلمان، فرانسه، هلند، ایتالیا، انگلستان، چین، روسیه، سنگاپور، کره جنوبی و …

لازم به ذکر است بدانید شهرت و اعتبار پاسپورت دومینیکا از آن جهت است که در رتبه بندی معتبرترین پاسپورت های دنیا، رتبه 37 را به خود اختصاص داده است. به همین جهت این رتبه بندی بر ارزش و اهمیت این پاسپورت تاثیر بسزایی داشته است.

هر فردی به منظور جلوگیری از ملغی شدن اعتبار گذرنامه اولیه نیازمند اخذ پاسپورت دوم است. در چنین مواقعی پاسپورت دومینیکا بهترین انتخاب برای افراد می باشد. این پاسپورت می تواند بر روی آینده و زندگی افراد نقش مهم و موثری ایفا نماید.

همانطور که میدانید دریافت پاسپورت هر کشور پروسه پیچیده و زمان بر است و نیازمند صرف هزینه زیاد می باشد. اما پاسپورت دومینیکا بر خلاف سایر گذرنامه ها در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچگونه دشواری صادر می شود.

یکی از نکات مهم پیرامون پاسپورت دومینیکا این است که این کشور اقتصادی پیشرفته و پویا دارد. این مسئله و همچنین جو سیاسی آرام و پایدار در آن به متقاضیان این امکان را می دهد که با سرمایه گذاری در آن، سرمایه خود را چندین برابر افزایش دهند.

شرایط و نحوه اخذ پاسپورت دوم:

همانطور که می دانید پاسپورت دومینیکا به صورت مادام العمر است و هر ده سال تمدید می شود. برای اخذ این پاسپورت داشتن برخی شرایط الزامی است. این شرایط به شرح زیر است:

  • سن متقاضی باید بالای 18 سال باشد.
  • متقاضی باید به صورت کامل از سلامت روحی و روانی برخوردار باشد.
  • فاقد هرگونه سوء سابقه و سوء پیشینه باشد.
  • متقاضی باید به زبان انگلیسی مسلط باشد.
  • متقاضی دارای شخصیت اجتماعی نرمال باشد.

معمول ترین و بهترین روش های اخذ و دریافت پاسپورت دومینیکا عبارتند از:

  • اخذ پاسپورت با سرمایه گذاری:

یکی از بهترین روش های اخذ پاسپورت کشور دومینیکا، روش سرمایه گذاری است. به عبارتی، متقاضیان می توانند از طریق سرمایه اندک خود تابعیت دائم این کشور را بگیرند. در این روش انتخاب نماینده برای رسیدگی به امور سرمایه گذاری و اقامت امری الزامی است.

  • اخذ پاسپورت با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات:

از دیگر روش های اخذ پاسپورت دومینیکا، سرمایه گذاری در بخش املاک است. در این روش متقاضیان می توانند متناسب با میزان سرمایه خود ملک خریداری کنند و از همان زمان تابعیت دائم به آنها تعلق می گیرد. در چندین سال اخیر تابعیت دومینیکا از این طریق بسیار افزایش یافته است.

  • اخذ پاسپورت با اهدای کمک مالی به دولت دومینیکا:

آسان ترین و سریع ترین روش اخذ پاسپورت دومینیکا، کمک بلاعوض به دومینیکا است. به عبارتی، متقاضیان می توانند با کمک و سرمایه گذاری در راستای پیشرفت های اقتصادی این کشور گام های موثری بردارند. این سرمایه ها اغلب در مواردی نظیر ساخت و بازسازی مدارس، بیمارستان ها، ورزشگاه ها، پروژه های دریایی و کشتیرانی صرف می شوند.

پاسپورت دومینیکا

کاربرد و مزایای پاسپورت دومینیکا:

دریافت و اخذ پاسپورت دومینیکا در طی سالیان اخیر در بین ایرانیان از محبوبیت و اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد. این پاسپورت به عنوان پاسپورت دوم فرصت ها و تجربیات جدیدی را در اختیار دارندگان آن قرار داده است.

برخی از مهمترین و برجسته ترین مزایای پاسپورت دومینیکا عبارتند از:

  • سفر به بیش از 140 کشور جهان بدون داشتن ویزا
  • اقامت دائم در این کشور تا زمان دلخواه
  • داشتن اجازه کار و فعالیت در این کشور
  • معافیت از پرداخت برخی مالیات ها
  • اخذ اقامت برای خانواده
  • ملزم به داشتن مدرک تحصیلی و مدرک زبان نمی باشد
  • صدور آن در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن
  • دریافت سریع ویزای مولتی 10 ساله استرالیا، کانادا، آمریکا
  • افتتاح حساب بین المللی در بانک های دلخواه
  • تاسیس شرکت در کشورهای مختلف نظیر انگلیس
  • اعتبار تابعیت متقاضی پس از اخذ پاسپورت تا آخر عمر
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن آن

از دیگر مزایای دریافت پاسپورت دومینیکا این است که برای اخذ این گذرنامه نیازی به زندگی در آن کشور نیست. شخص متقاضی می تواند با پرداخت هزینه درخواست و سرمایه گذاری، این پاسپورت را دریافت کند.

به طور کلی، کشور دومینیکا در چندین سال اخیر به جذب مهاجر اقدام کرده است. از این رو، امکان رشد و پیشرفت در این کشور به صورت قابل توجهی افزایش یافته است. برنامه هایی که برای توسعه اقتصادی این کشور در نظر گرفته شده بر تسهیل در روند و نحوه دریافت این پاسپورت تاثیر فوق العاده ای داشته است.

قیمت پاسپورت کشور دومینیکا:

همانطور که میدانید پاسپورت دومینیکا دارای ویژگی های بارز و برجسته ای است و این موارد سبب تفکیک و تمایز آن از سایر گذرنامه ها شده است. چنانچه متقاضیان بتوانند شهروند دائمی آن کشور محسوب شوند از فرصت های بی نظیری مانند مهاجرت، سرمایه گذاری، کسب و کار، تحصیل و … بهره مند خواهند شد.

یکی از موارد و فاکتورهای مهمی که به هنگام دریافت پاسپورت این کشور به آن توجه می شود، قیمت پاسپورت دومینیکا است. قیمت این پاسپورت تا حد زیادی به نوع سرمایه گذاری شخص متقاضی و همچنین تعداد افرادی که با شخص متقاضی همراه است بستگی دارد.

پاسپورت دومینیکا یکی از ارزان ترین و به صرفه ترین پاسپورت هایی است که متقاضیان می توانند از آن استفاده کنند. حداقل مبلغ برای اخذ این پاسپورت برای هر نفر 100 هزار دلار امریکا است که همراه با روش های فوق به دولت پرداخت می شود. در صورت اضافه شدن هر نفر به تعداد متقاضیان، هزینه کمک مالی 25 هزار دلار خواهد بود.

لازم به ذکر است بدانید با پرداخت مبلغی معین و معقول در کوتاه مدت متقاضیان می توانند به دریافت پاسپورت دومینیکا اقدام نمایند. توصیه می شود به منظور حفظ اطمینان از ارزش و اعتبار این پاسپورت، آن را از مراکز معتبر و قابل اطمینان با هزینه مناسب دریافت نمایید.

قیمت پاسپورت دومینیکا به صورت تقریبی:

  • یک نفر: 100 دلار، حق الوکاله، هزینه دولت
  • خانواده دو نفره: 150 دلار، حق الوکاله، هزینه دولت
  • خانواده سه نفره: 175 هزار دلار، حق الوکاله، هزینه دولت
  • خانواده چهار نفره: 200 هزار دلار، حق الوکاله، هزینه دولت
  • خانواده پنج نفره: 225 هزار دلار، حق الوکاله، هزینه دولت

نکات مهم پیرامون پاسپورت دوم:

یکی از نکات مهم پیرامون پاسپورت دومینیکا این است که به سبب مساعد بودن شرایط اقتصادی کشور، از نظر فرصت های شغلی غنی و بی نیاز است. بیشترین منبع درآمد و تامین منافع اقتصادی آن از طریق صنعت گردشگری، تابعیت و سرمایه گذاری تامین می شود.

امروزه یکی از بزرگترین دغدغه افراد مسئله تحصیل و کار فرزندان است. به عبارتی، تلاش اکثر خانواده ها بر این است که بتوانند شرایط مساعدی را برای ادامه تحصیل فرزند خود در کشورهای دیگر فراهم نمایند. از این رو، دریافت پاسپورت دومینیکا می تواند این خواسته متقاضیان را محقق سازد.

شایان ذکر است بدانید اخذ پاسپورت کشور دومینیکا این امکان را در اختیار متقاضیان قرار داده تا بدون ویزا به آسانی به سایر کشورها رفت و آمد کنند. این مسئله یکی از مهمترین مزایای پاسپورت دومینیکا به شمار می رود.

در نهایت…

کشور دومینیکا یکی از کشورهای زیبا و پر طرفدار است که اغلب به خاطر جاذبه های طبیعی و مزایای منحصر به فرد خود، مورد توجه مهاجران به ویژه ایرانیان قرار گرفته است. بنابراین، برای اخذ پاسپورت دومینیکا راه های مختلفی وجود دارد. البته با توجه به اقتصاد نه چندان قوی این کشور، انتخاب این کشور نیازمند دانش و مطالعه کامل می باشد.

 

 

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.

دیدگاهتان را بنویسید